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Descripción de la oferta
At Amstar we care for people so they can be their best. We deliver distinctive experiences for our guests, while providing a world of understanding and care. We strive to be the first choice in vacation travel, enriching lives and uniting the world.
Grow your career as a successful CUSTOMER SERVICE MANAGER with Amstar. In this role, you will be responsible to manage Amstar's Customer Service Center, achieving excellence in customer service by increasing customer satisfaction.
A successful CUSTOMER SERVICE MANAGER will:
a) Achieve customer service and efficiency objectives by preparing and completing strategic plans and reviews.
b) Propose staffing levels, select, train, and coach employees to accomplish customer service human resource objectives.
c) Promote a customer service culture and share performance metrics.
d) Communicate job expectations to team members and monitor and review team member performance.
e) Implement and enforce Amstar company policies and procedures.
f) Identify potential problems and proactively propose and implement solutions to optimize efficiency.
g) Improve customer service quality results by evaluating, and re-designing processes.
h) Identify and propose system / technological improvements.
i) Implement and adhere to productivity, quality, and customer-service standards in compliance with agreed SLA´s and company objectives.
j) Ensure follow-up to post travel cases, providing satisfactory and timely solutions.
k) Manage incidents such as flight cancelations, flight delays and hotel bombings and/or Hurricanes.
l) Maintain communication with immediate superior escalating issues where necessary and in accordance with policy.
m) Report weekly and monthly on Key Performance Indicators, status of initiatives and issues and risks.
The above responsibilities cannot be interpreted as unique to this role. Other duties, responsibilities, and qualifications may be required and/or necessary (included in all job descriptions).
A successful CUSTOMER SERVICE MANAGER will have:
- At least 5 years of experience in Customer Service and experience managing a Contact Center.
- Bilingual - fluent in English and Spanish (written, spoken and comprehension) (additional languages a plus).
- Knowledge in Contact center metrics, service levels, churn, ASA (Average Answering), AHT (Average handling time), adherence, occupancy, ATT (Average Talking time).
- Knowledge Quality management models, VOC (Voice of the customer), NPS , one call resolution.
- Customer-focused for a positive customer experience and resolution.
- Able to mentor and lead, encouraging to team and staff.
- Able to analyze performance metrics and interpret results.
- Flexibility regarding working hours, involved long shifts and working weekends.
Apply here, answer the screening questions, and send your Resume to the contact email
"We care people so they can be their best"
Requerimientos
- Educación mínima: Educación superior - Licenciatura
- 3 años de experiencia
- Idiomas: Inglés
- Conocimientos: Microsoft Office
Palabras clave: servicio, lider, jefe, gerente, manager, director, chief, lead, jefatura, regente
Hace 5 días
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Acerca de AMSTAR OPERACIONES DMC MX
Amstar DMC ofrece servicios de destino de clase mundial a viajeros, agencias de viajes, turoperadores, empresas y organizadores de grupos y eventos en 32 fascinantes destinos a lo largo de 8 hermosos países.
Nuestro equipo de destino está presente en todo momento, desde que el huésped sale de la terminal de aeropuerto, recibiéndolo con una cálida bienvenida en los servicios de traslado, portando nuestra icónica camisa azul floreada y una gran sonrisa. Los representantes de serv...
Amstar DMC ofrece servicios de destino de clase mundial a viajeros, agencias de viajes, turoperadores, empresas y organizadores de grupos y eventos en 32 fascinantes destinos a lo largo de 8 hermosos países.
Nuestro equipo de destino está presente en todo momento, desde que el huésped sale de la terminal de aeropuerto, recibiéndolo con una cálida bienvenida en los servicios de traslado, portando nuestra icónica camisa azul floreada y una gran sonrisa. Los representantes de servicio al cliente de Amstar se encuentran en la mayoría de los principales destinos turísticos, proporcionando asistencia y consejos con gran experiencia local, para llevar la estancia de cada cliente al siguiente nivel. Cada uno de nuestros destinos ofrece una fantástica cartera de excursiones y actividades que crearán recuerdos inolvidables de aventuras vacacionales en algunos de los lugares más bellos del mundo. Nuestro servicio al cliente 24/7, garantiza a nuestros huéspedes que estamos con ellos y que los respaldamos durante todas sus vacaciones.
Amstar DMC offers world-class destination services to individual travelers, travel agencies, tour operators, corporations, and meeting planners in 32 exciting destinations across 8 beautiful countries.
Our destination teams are there every step of the way; from the moment a guest exits an airport terminal, offering a friendly welcome to their transfer services in our iconic, blue-flowered shirts and friendly smiles. Amstar customer service representatives are located at most destination resorts, providing local expertise and tips to take every guest’s stay to the next level. Each of our destinations offers a fantastic portfolio of excursions and activities that will create life-long memories of vacation adventures in some of the world’s most beautiful spots. And our 24/7 customer assistance ensures guests that we’ve got their backs throughout their vacation journey.
Salarios
Agente
Media salarial
$ 15,495 /mes
5 salarios
$ 14,400
$ 16,800
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